2009/11/26 Michail Batikas <mpatikas [ at ] gmail [ dot ] com> > > On 26 Νοε 2009, at 15:03 , Nikos Roussos wrote: > > 2009/11/26 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr> > >> Nikos Roussos wrote: >> >>> 2009/11/26 Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com <mailto: >>> mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>> >>> >>> >>> Δε μιλάς για ακαδημαϊκά δικαιώματα αλλά για επαγγελματικά, οπότε το τι >>> σε κάνει επιστήμονα είναι άλλο θέμα. Εδώ συζητάμε τι σε κάνει >>> επαγγελματία. Δε μίλησα εγώ για πτυχία, εσείς παρουσιάζετε το πτυχίο >>> ως τη βάση των επαγγελματικών δικαιωμάτων στο κλάδο (κι εμείς σας λέμε >>> ότι το πτυχίο και η αγορά είναι δυο διαφορετικά πράγματα). >>> >>> >>> Και διαφορετικό πράγμα είναι επίσης το δημόσιο και ειδικά η εκπαίδευση :) >>> Πώς προτείνεις να γίνονται οι προσλήψεις εκπαιδευτικών πληροφορικής; >>> >> >> Ακριβως οπως γινονται τωρα. Ειναι το καλυτερο ποιοτικο φιλτραρισμα για την >> *υπολοιπη* αγορα εργασιας. >> > > Δεν συνδέονται απαραίτητα αυτά τα δύο. Μερικές φορές βέβαια άνθρωποι που > είναι άψογοι εκπαιδευτικοί πιθανόν να μην έχουν αρκετές γνώσεις για να > "επιβιώσουν" στην αγορά εργασίας, και αντίστροφα κάποιοι άνθρωποι με αρκετές > γνώσεις δεν έχουν στοιχειώδεις ικανότητες επικοινωνίας με άλλους ανθρώπους > (πόσο μάλλον με μαθητές). Οπότε έκαστος στο είδος του ;) > > > Ή και το γεγονός ότι κάποιοι απλά επιλέγουν πιο ανθρώπινες συνθήκες > εργασίας, από το να πληρώνονται 700 ευρώ για 12 ώρες την ημέρα. > ναι. και αυτός συνήθως είναι ο πιο συχνός λόγος :)