ΕΕΛ/ΛΑΚ - Λίστες Ταχυδρομείου

Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]

  • Subject: Re: Ανοιχτο λογισμικο: Να ξεκινησουμε απο το λογισμικο;]
  • From: Nikos Roussos <nikos [ at ] autoverse [ dot ] net>
  • Date: Thu, 26 Nov 2009 16:15:50 +0200
2009/11/26 Michail Batikas <mpatikas [ at ] gmail [ dot ] com>

>
> On 26 Νοε 2009, at 15:03 , Nikos Roussos wrote:
>
> 2009/11/26 Christos Ricudis <ricudis [ at ] itc [ dot ] auth [ dot ] gr>
>
>> Nikos Roussos wrote:
>>
>>> 2009/11/26 Nick Kossifidis <mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com <mailto:
>>> mickflemm [ at ] gmail [ dot ] com>>
>>>
>>>
>>>    Δε μιλάς για ακαδημαϊκά δικαιώματα αλλά για επαγγελματικά, οπότε το τι
>>>    σε κάνει επιστήμονα είναι άλλο θέμα. Εδώ συζητάμε τι σε κάνει
>>>    επαγγελματία. Δε μίλησα εγώ για πτυχία, εσείς παρουσιάζετε το πτυχίο
>>>    ως τη βάση των επαγγελματικών δικαιωμάτων στο κλάδο (κι εμείς σας λέμε
>>>    ότι το πτυχίο και η αγορά είναι δυο διαφορετικά πράγματα).
>>>
>>>
>>> Και διαφορετικό πράγμα είναι επίσης το δημόσιο και ειδικά η εκπαίδευση :)
>>> Πώς προτείνεις να γίνονται οι προσλήψεις εκπαιδευτικών πληροφορικής;
>>>
>>
>> Ακριβως οπως γινονται τωρα. Ειναι το καλυτερο ποιοτικο φιλτραρισμα για την
>> *υπολοιπη* αγορα εργασιας.
>>
>
> Δεν συνδέονται απαραίτητα αυτά τα δύο. Μερικές φορές βέβαια άνθρωποι που
> είναι άψογοι εκπαιδευτικοί πιθανόν να μην έχουν αρκετές γνώσεις για να
> "επιβιώσουν" στην αγορά εργασίας, και αντίστροφα κάποιοι άνθρωποι με αρκετές
> γνώσεις δεν έχουν στοιχειώδεις ικανότητες επικοινωνίας με άλλους ανθρώπους
> (πόσο μάλλον με μαθητές). Οπότε έκαστος στο είδος του ;)
>
>
> Ή και το γεγονός ότι κάποιοι απλά επιλέγουν πιο ανθρώπινες συνθήκες
> εργασίας, από το να πληρώνονται 700 ευρώ για 12 ώρες την ημέρα.
>

ναι. και αυτός συνήθως είναι ο πιο συχνός λόγος :)